handdator

Visa fullständig version : Tjo på er!



Maria
2011-07-07, 21:32
Maria heter jag och bor i Upplands Väsby tillsammans med kärleken, 3 hojar och en massa husdjur :-)
Har varit inne och fluktat lite på sidan och tänkte nu bara komma in och morsa lite.
Dom två sportstrarna längst upp på bilden är mina och motorcykeln längst ner på bilden är min sambos.
Sportstern längst upp till höger köpte jag i måndags så den håller just nu på att få nya avgasrör, nytt styre, ny lampa, högre sissy m.m.
Men är nog ute ur garaget till helgen, det ska bli skoj.
Hmm måste ju lära mig kicka :-) och pränta in i hjärnan att jag har växlarna på höger sida på den nya, är ju van att bara trycka på en knapp så startar det och växlarna "ska" ju vara på vänstra sidan.....
Är det nån som har lust att ta en sväng nån gång så är det bara att hojta till, vi följer gärna med bara vi inte är upptagna.
Ha det gott i sommar och kör försiktigt!!
MVH
Maria

http://harleyforum.se/attachment.php?attachmentid=1522&d=1309620236

robbbull
2011-07-08, 07:50
Välkommen!

admin
2011-07-08, 08:20
Hej Maria med djur! Välkomna hit!

Skulle vilja veta mer om åket längst ner höger, ser intressant ut thb;

erkagn
2011-07-08, 16:14
Välkommen! Fina hojar ni har!

Loke
2011-07-08, 16:27
Hej hej!

Häftiga bågar! :)

LaDaille
2011-07-08, 23:57
Sportstern längst upp till höger köpte jag i måndags så den håller just nu på att få nya avgasrör, nytt styre, ny lampa, högre sissy m.m.
Men är nog ute ur garaget till helgen, det ska bli skoj.

Jag är mest impad över hur du hinner fixa allt detta på EN vecka. Coolt...

Maria
2011-07-09, 12:28
Admin Hej ja min killes MC är något han snickrat ihop själv, är ju inte så jätte bra på att berätta om den men jag kan ju leta fram lite fler bilder eller så får du gärna gå in på hemsidan och kolla, där finns det bilder från typ första skruv till färdigt resultat eller hmm jag tror aldrig att han blir klar, det ska testas och bytas och fixas..... :-) www.nogg.se/gregor tror bilderna är under "mitt bygge".
LaDaille Ja en vecka går fort men vi har semester nu :-) och ikväll ska han vara klar!! nätterna har varit lååånga kan jag ju säga, iaf för min kille som suttit i verkstan fram till 03.00 :-) Själv gillar jag mest att hmm skruva av saker ha ha det är enklast men jag har faktist skruvat på en del också och sen så har jag slipat och testat på att lacka lite men jag tänker INTE ta åt mig nån ära till nåt, allt beröm till min egen goa mek. Men der här va bara början på Långa Farbrorns "förvandling" han ska få en annan färg, andra däck, annan tank m.m. ja listan kan göras lååång men DET tar däremot tid, nu är det ju sommar och jag vill ju kunna köra så det får bli ett ev. vinter projekt.

Ha det bra alla!

Hagis
2011-07-09, 15:23
Varmt välkommen/välkomna. Härligt med lite folk från grannkommunen!
Passar på att välkomna er alla som droppat in sista tiden men som jag inte hunnit säga hej till!