Visa fullständig version : Färsking
Hej! Är en 39 åring som "blivit med hoj" igen efter ca 12 år utan cykel o denna gång blev det nästan min drömhoj FatBoy men efter lite provkörning o snack med försäljare så blev det en FatBob istället som jag inte ångrar, har inte hunnit köra den så mycket än (bara hem från affären)
Sedition
2014-07-13, 13:05
Hej! Är en 39 åring som "blivit med hoj" igen efter ca 12 år utan cykel o denna gång blev det nästan min drömhoj FatBoy men efter lite provkörning o snack med försäljare så blev det en FatBob istället som jag inte ångrar, har inte hunnit köra den så mycket än (bara hem från affären)
Välkommen hit och grattis till hojen.
Bjud gärna på lite bilder på hojen.
Hur lägger jag upp en bild via mobilen???
Välkommen och grattis till hojen :)
Sedition
2014-07-13, 15:52
Hur lägger jag upp en bild via mobilen???
Ladda hem appen tapatalk så blir det lite enklare.
Välkommen! Grattis till din hoj!
Välkommen och grattis till hojen thb;
välkommen till forumet och grattis till hojen... :)
indy 500
2014-07-13, 21:29
The 2014 Harley-Davidson DYNA Fat Bob FXDF model is a Dark Custom cruiser with a big motorcycle feel
Boba Fett
2014-07-13, 21:40
Grattis till en mycket rolig hoj :)
Välkommen till forumet. In me bilder nu så vi får se skönheten.
Skickat från min C6603 via Tapatalk
Bild kom tillslut, hoppas ni blev nöjda 😎😎😎
Sedition
2014-07-14, 01:04
15269
Se där ja [emoji4]
Den var riktigt fin.
mangesuarnmc
2014-07-14, 07:48
Välkommen
robbbull
2014-07-14, 13:42
Välkommen!
Tack alla för er vänlighet, men måste ärligt säga att den e riktigt läcker att köra
Erik Lundberg
2014-07-15, 10:53
Bra val av hoj
JakeGrafton
2014-07-15, 13:28
Välkommen Lars! Snygg hoj!!!
Vore kul att höra lite hur resonemanget med säljaren lät om Fat Boy vs. Fat Bob. Och vad i argumenten / köregenskaper, som fällde utslaget för dig...
Välkommen Lars! Snygg hoj!!!
Vore kul att höra lite hur resonemanget med säljaren lät om Fat Boy vs. Fat Bob. Och vad i argumenten / köregenskaper, som fällde utslaget för dig...
Själva känslan var att fatboben var lugnare att hantera o även mer förlåtande mot föraren (mig) utan att förringa fatboyen som kändes aningen för "vild o stel" på nåt sött. De ända försäljaren sa var bara att boyen var lite stelare o inte så skön om man, som jag kommar kommer, att ha passagerare.
Erik Lundberg
2014-07-15, 21:15
Ska du ha passagerare kan jag rekommendera att du ser till så bakfjädringen inte är för mjukt spänd. Min stod på läge 2 då jag köpte den vilket var för lite, kör på läge 4 nu och det fungerar bra.
Tack Erik, detta läggs på hårddisken för senare bruk
JakeGrafton
2014-07-15, 22:47
Själva känslan var att fatboben var lugnare att hantera o även mer förlåtande mot föraren (mig) utan att förringa fatboyen som kändes aningen för "vild o stel" på nåt sött. De ända försäljaren sa var bara att boyen var lite stelare o inte så skön om man, som jag kommar kommer, att ha passagerare.
Tack för feed back. Kul att du är nöjd!