Logga in

Visa fullständig version : Problemet nyckeln/larmet.

Hans G
2014-06-21, 17:52
Skulle starta hojen , softail Slim , med "nyckeln i fickan. Nyckellöst system.. Larmet kände inte nyckeln så larmet löste ut.. Är det batteriet i "nyckeln" som är slut? Visar i displayen, PIN.. Förstår att jag måste programmera in en kod som jag förhoppningsvis har ..
Är tacksam om någon har kunskap om vad som händer...

Hans G
2014-06-21, 21:39
Har löst det!! Nytt batteri i larmoucken och lyckats fnula in PIN koden :) MEN håller inte koden när jag ska starta om. Vet någon hur jag låser inställningen??

Fredde866
2014-06-22, 10:18
Jag fick precis samma problem i går..kul om någon här kan lösa det

Fredde866
2014-06-22, 16:33
Skulle starta hojen , softail Slim , med "nyckeln i fickan. Nyckellöst system.. Larmet kände inte nyckeln så larmet löste ut.. Är det batteriet i "nyckeln" som är slut? Visar i displayen, PIN.. Förstår att jag måste programmera in en kod som jag förhoppningsvis har ..
Är tacksam om någon har kunskap om vad som händer...har du löst det

Hans G
2014-06-23, 08:25
Japp, bytte batteriet ilarmpucken,, sedan ok. MEN det visade sig att när jag senare skulle starta fick jag mata in pin igen, kan inte låsa/bekräfta den. Nu efter att jag har startat den ett antal gånger verkar den ha taget PIN koden.
Bra att veta; med vä blinkersknapp trycker du fram rätt nummer, å med höger blinkersknapp flyttar du fram "markören". Sedan givet rätt kod , annars låter det illa :)

Fredde866
2014-06-23, 09:01
Japp, bytte batteriet ilarmpucken,, sedan ok. MEN det visade sig att när jag senare skulle starta fick jag mata in pin igen, kan inte låsa/bekräfta den. Nu efter att jag har startat den ett antal gånger verkar den ha taget PIN koden.
Bra att veta; med vä blinkersknapp trycker du fram rätt nummer, å med höger blinkersknapp flyttar du fram "markören". Sedan givet rätt kod , annars låter det illa :)

Ska prova min idag med ..tackar

SB-87
2014-06-23, 11:24
Detta kanske kan hjälpa er :) , mitt har strulat som fan också....
http://www.youtube.com/watch?v=aw_87JtRy8U&app=desktop