handdator

Visa fullständig version : Importerad Special Night Rod -14

Ag_HD
2014-06-19, 22:08
Hej,

Har nyligen tagit A-kort och i samband med det importerade jag en fabriksny Special Night Rod från Warr's i London. Hoppas att hitta några i sommar att åka tillsammans med och att jag hittar det speciella med att åka hoj. Än så länge är jag inte såld, kanske att det har varit mkt fokus på att klara uppkörningen.

Mvh Martin

Sedition
2014-06-19, 22:16
Grattis till kortet och hojen.

Vad är det du saknar med att åka hoj menar du?
Tror personligen att antingen så älskar man skiten eller så gör man det inte. När jag åker så får jag ett speciellt lugn i kroppen och bara njuter av friheten typ, har åkt en hel del själv men det är ju alltid roligare att åka med andra som delar samma intresse.

Kanske blir lite lättare att hitta folk att åka med om du skriver vart du bor ;)

Sanniz
2014-06-20, 01:18
Välkommen hit och grattis till nya hojen. :D
Hur kommer det sig att du valde att ta kort, eftersom du trots allt inte vart såld på det redan?
Och som ovan skrev, alltid lättare om man skriver ut varifrån man är. ;)

GonZa
2014-06-20, 07:45
Grattis till kort och hoj samt välkommen hit thb;

xrab00
2014-06-20, 08:32
Lite udda att importera en dyr hoj innan man vet om man gillar hojåkning men det kan bli en lyckoträff.
Spelar ingen roll om man som jag föredrar att åka ensam eller i grupp när andan faller på . Har funkat i 40 år nu .
Hoppas detsamma, Lycka till. r0ck

slycke
2014-06-20, 10:45
Grattis och välkommen

Skickat från min GT-I9506 via Tapatalk

hayabusa
2014-06-29, 12:30
Var det smidigt att importera ifrån warrs? Är själv lite sugen på att ta hem en hoj ifrån dom

Skickas från min iPad via Tapatalk