Johan Nilsson
2014-06-19, 19:59
Har ett problem med min sportster.. Immobilisern funkar kanon överallt, utom på parkering utanför mitt jobb.. Hemma så när man trycker på knappen så blinkar det till o du kan starta, är jag på jobbparkeringen så får jag ibland hålla på flera min innan knapptryckningen fungerar (ibland vägrar den helt och har då fått byta batteri vilket gjorde att den funkade just då, dagen efter var det dock samma problem ).. Har alltså "bara" problem på ett ställe (har dock provat att parkera på lite olika ställen påparkeringen med tanke på ev magnetfält mm men tyvärr samma resultat) Och på alla andra ställen så funkar Immobiliser perfekt.. Är rätt trött på att aldrig veta om jag får igång moppen när jag ska hem från jobbet o slänger då här ut en fråga om hur man bär sig åt för att koppla ur Immobiliser (går det förresten??) Eller har ni nån annan lösning på vad problemet kan vara??
Jobbar på en stor industri (ABB), Där vi tillverkar större versioner av kablar, vilket gör att vi använder rätt så stora maskiner som i sin tur behöver rätt mycket ström (till provning mm) Misstänker att detta kan ha med det hela o göra (magnetfält kan ju ev också ha med problemet att göra) Förslag någon???
Jobbar på en stor industri (ABB), Där vi tillverkar större versioner av kablar, vilket gör att vi använder rätt så stora maskiner som i sin tur behöver rätt mycket ström (till provning mm) Misstänker att detta kan ha med det hela o göra (magnetfält kan ju ev också ha med problemet att göra) Förslag någon???