handdator

Visa fullständig version : Hej på er!!



JimmyChopper
2011-07-02, 01:48
Bra ställe det här har hittat många svar på mina ? man har haft :)
Jag har haft Hd nått år bara men nu kommer jag aldrig va utan en, håller på och bygger en stelbenare med en 100" RevTec
Men kollar efter en Night rod eller en Night Train som jag kan ha tills bygget är klart (om man hittar nån billig?) blir inte mycket åka denna sommaren annars har bara buller kvar på SFRO sen dom värsta av dem alla; Bilprovningen, nån som vet nån bra där dom förstår sig på helheten och inte är paragraf ryttare och bara dömer ut?

Ses på vägarna!

Mvh
Jimmy

admin
2011-07-02, 09:25
Hej och välkommen JimmyC. Kolla om du kan importera en V-Rod från England. Pundet svagt som fan rätt smidigt från UK.

Se min tråd om import och HD-priser: http://harleyforum.se/showthread.php?295-Intressanta-fakta-k%C3%B6pa-Harley-i-England!

Tips på bes. har jag tyvärr inte, får se om nån annan forummedlem kan hjälpa dig där.

robbbull
2011-07-02, 09:49
Välkommen!

JimmyChopper
2011-07-02, 11:36
Grymt att det var sån skillnad det gillar vi :) Thanx

ElMilagro.
2011-07-02, 11:48
Välkommen Jimmy! Jag är polare med din brorsa Zeta för övrigt..... På Bilprovningen i Jönköping är dom riktiga paragrafryttare, både på Öst och Torsvik. Detta har jag bittert fått erfara i år. Känns som att dom hatar HD. Tyvärr.

Stefan
2011-07-04, 01:24
Välkommen Jimmy.
Jag vet inte hur de är på Bilprovningen i Nässjö. Det återstår att se nästa år då jag besiktigar min ombyggda hoj.
Sist jag var där fick jag en tvåa på bromsarna bak men slapp komma in för ombesiktning. Helt otroligt!
(Jag hotade med att det skulle låta väldigt högt därinne om jag kom tillbaka. :))