Visa fullständig version : Se upp för dårarna där ute.
hasse diesel
2014-05-30, 09:29
Absolut, men vad tycker vi då om hojåkare som filmar sina åkturer med iPhonen i handen?
Skickas från min iPhone via Tapatalk
hasse diesel
2014-05-30, 13:10
Ok vilken del hajar du inte, är det dubbelmoralen i påståendet eller?
Absolut, men vad tycker vi då om hojåkare som filmar sina åkturer med iPhonen i handen?
Jag har aldrig stött på en hojåkare med iphone i handen (ännu) men inget förvånar numera. Synd i så fall att fler tycker att hojåkning är så tråkigt i sig självt.
hasse diesel
2014-05-30, 17:10
Alla ska ju fota åkbilder eller filma när de kör, och visst med en kamera fast monterad på hjälm eller hoj är väl ok. Men när folk sitter och håller i luren samtidigt som de kör, så känns det inte så bra
hasse diesel
2014-05-30, 17:18
https://www.facebook.com/photo.php?v=725070080849245
Alla ska ju fota åkbilder eller filma när de kör, och visst med en kamera fast monterad på hjälm eller hoj är väl ok. Men när folk sitter och håller i luren samtidigt som de kör, så känns det inte så bra
+1.
+1
Sedan tycker jag alla är idioter, OM de äventyrar andras säkerhet,,,