handdator

Visa fullständig version : Däckbyte Stockholm

axelg
2014-05-25, 18:21
Hej,

Börjar bli dags för ett byte av bakdäcket på min Streetglide och har spanat in däck för rimliga priser på däckonline men bytet är däremot värre. HD vill ha ca 1000kr för bytet och tycker det känns dyrt, har någon tips på verkstad i stockholms-området som gör ett byte bra och billigt?

Mvh

Henrik Forslund
2014-05-25, 22:49
Weeler dealer hammarby sjöstad. Bäst pris o tid om du kommer med lös fälg.

axelg
2014-05-26, 18:16
Weeler dealer hammarby sjöstad. Bäst pris o tid om du kommer med lös fälg.

tänkte mig snarare om man kommer in med hela hojjen, har en vän som kan kränga och balansera men tycker montering och demontering på en så tung hoj utan centralstöd eller ordentlig mc lyft känns jobbig...

Mvh

TCKalle
2014-05-26, 18:57
tänkte mig snarare om man kommer in med hela hojjen, har en vän som kan kränga och balansera men tycker montering och demontering på en så tung hoj utan centralstöd eller ordentlig mc lyft känns jobbig...

Mvh

http://www.wheeler-dealer.se/?page_id=13

det verkar som om man kan få hjälp md demonteringen oxå

Henrik Forslund
2014-05-26, 20:35

Mvh

Det tar ju nån timme o lite till kanske med allt jobb av o på från start. Så pb timtaxa stämmer nog helt i linje med vad dom önskar för kunder, ej återkommande :)

—--------------
All comfort was sacrified for style

Spook
2014-06-16, 22:50
Tumba Däck har bra priser..