handdator

Visa fullständig version : Bakskärm som (V-ROD® FENDERS SHORT CUT)



memike
2014-04-22, 14:30
Någon här inne som vet om det finns någon/några svenska sidor att beställa slimmad bakskärm till en V-rod Muscle?
har kollat på Ricks Motorcycles på deras men någon som beställt därifrån?


Funderar skarp på att göra en själv annars.

/Micke

memike
2014-04-23, 09:26
Ingen som vet? Har kollat på en del sidor i Tyskland osv. Men kom igen 5500kr upp till 8400kr för en bit glasfiber hahaha skrattretande. Ingen som gjort sin egen?

/Micke

Nightrod81
2014-04-24, 23:35
Kolla på youtube hur du gör en gjutform och sen formar du med glasfiber billigaste alternativet men det mest tidskrävande och jävligaste jobbet ever.. Tipset är att använda frigolit som gjutform som du slipar till först.. Lycka till och skicka bilder om du kan


Skickas från min iPhone via Tapatalk

jensa
2014-05-20, 09:36
Hej,
Gå in på e-bay. Har själv köpt min bakskärm där. Jag har dock en night rod-07, men det borde finnas till en muscle också. Smidigt bra grejer enkel betalning (paypal). Min kostade ca 1300:- tullad + frakt. En sak som du bör ta med i beräkningen är att du måste lacka grejerna också. Själv lämnade in en luftkåpa och bakskärm till Harley i Täby, kostade ca 4000:-. Dom gjorde ett kanon jobb och det blev riktigt snyggt men kostade mer än vad grejerna kostade. Lycka till.
//jensa