handdator

Visa fullständig version : Svårt att få rätt mot Trafikverket...

Sanniz
2014-03-30, 11:47
http://www.svmc.se/smc/Nyheter/Bara-10-av-162-fick-ratt/

robbbull
2014-03-30, 19:52
FY FAN!Vägarna här i Norrköping är total katastrof så nu när hojarna börjar komma fram så kommer det nog ske många olyckor:(Vägarna består av djupa hålor o djupa fåror o inget har lagats det har bara blivit värre o värre nu när våren kommit ag; Jag har ringt nästan varje dag till kommun o vägverket o påvisat det men inget händer frv; För i den här jävla kommun har dom fått pippi på o bygga idrottsarenor o fotbollsplaner åt sport idioterna ag;Så nu har jag bestämt mig för att jag åker in till kommun o sliter av skallen på dom jävlarna om det är så att jag eller hojen blir skadad vkg;

alex.johansson
2014-03-30, 20:22
Tycker det år fantastiskt att dom har en noll vision och sen lagar dom inte vägarna och strör oljegrus överallt! Bra sätt att jobba mot 0 olyckor med dödlig utgång!

Caspher
2014-03-30, 22:37
FY FAN!Vägarna här i Norrköping är total katastrof så nu när hojarna börjar komma fram så kommer det nog ske många olyckor:(Vägarna består av djupa hålor o djupa fåror o inget har lagats det har bara blivit värre o värre nu när våren kommit ag; Jag har ringt nästan varje dag till kommun o vägverket o påvisat det men inget händer frv; För i den här jävla kommun har dom fått pippi på o bygga idrottsarenor o fotbollsplaner åt sport idioterna ag;Så nu har jag bestämt mig för att jag åker in till kommun o sliter av skallen på dom jävlarna om det är så att jag eller hojen blir skadad vkg;

Då skulle du se vägarna i Dalsland! Ibland är det svårt att bedöma vad som funkar bäst - att köra på vägen eller i diket.
Ungefär samma standard.
Och politikerna här har också fått pippi, men de har pippi på att söla bort pengarna på absolut ingenting.